Τα προγράμματα loyalty αφορούν στην επιβράβευση των πιστών πελατών μίας επιχείρησης, με σκοπό την αφοσίωσή τους και τη διατήρηση της επιθυμίας τους να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες της επιχείρησης έναντι του ανταγωνισμού.
Οι πελάτες που αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις μέσω του κινητού τους τηλεφώνου τείνουν να είναι πιο πιστοί, επειδή τα κινητά είναι προσωπικές συσκευές και τα έχουν πάντα μαζί τους. Επιπλέον, το mobile παρέχει πιο εξειδικευμένα εργαλεία marketing, όπως το Push Notification.
Ποια είναι τα οφέλη για την επιχείρηση μου;
•Αύξηση πωλήσεων •Προτίμηση της επιχείρησης από κάποια αντίστοιχη του ανταγωνισμού •Διατήρηση / επαναληψιμότητα του υπάρχοντος πελατολογίου (Customer Lifetime Value) •Επαναπροσέλκυση παλιών πελατών •Προσέλκυση νέων πελατών •«Χτίσιμο» δεσμών με τους πελάτες •Αλληλεπίδραση πελατών με την επιχείρηση •Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης •Μετρήσιμα αποτελέσματα σε ενέργειες του τμήματος marketing •Απόκτηση και ανάλυση δεδομένων πελατών •Αξιοποίηση δεδομένων πελατών για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς •Η διαχειριστική πλατφόρμα λειτουργεί σαν ένα μικρό CRM System •Εισαγωγή σε mobile εφαρμογές και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν •Ακολουθείτε το κοινό σας στα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας •Επιπλέον “εργαλείο” marketing
H Digitrade διαθέτει μια πλήρη γκαμα προγραμματων και applications για την πιστότητα των πελατων και την επιβράβευση τους.
Καλέστε μας στο 211 800 9395 για να βρουμε μαζί το βελτιστο πρόγραμμα Customer Loyalty για την επιχειρησή σας.